BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

saya tak berharap anda follow saya, tapi saya harap anda dapat sesuatu melalui blog saya...

Pages

Tuesday, April 27, 2010

sejarah...

huh...bukan senang nak hadapi ujian yang di beri..susah tu..trikh 26 haribulan 4 sudah menjadi sejarah.

hp jatuh lam lubang tandas. haha..kelakar tol. ntahla, cuai kut. dan jadi pengajaran.

alhamdulillah yang di tarikNya hp. kalaula di tariknya nikmat iman dan islam, nauzubillah.. entah ape yang

akan jadi padaku seumur hidup. huh, tak berbaloi rasanya kalu nak di bandingkan dengan 18 tahun aku buat

dosa.kalaulah dengan harga hp tu bleh hapus dosa aku, alhamdulillah..but,bleh ke? kun fayakun. tiada yang

mungkin dalam hidup ini. Allah mampu buat apa sahaja. bertahun dalam dosa, Allah masih terus memberi. dah

berkali bagi teguran pun masih tetap nak buat dosa. dulu, 20 ramadhan pun jadi sejarah. kipas jatuh atas

kepala. tapi masih tak sedar diri. astaghfirullah.. padan muka aku. haha..trok btul. huhu, itulah ujian. Allah tak

membiarkan manusia berkata aku telah beriman sebelum di uji. manusia merancang, Allah juga merancang.

dan perancangan Allah adalah sebaik2 perancangan..-biel- bak kata basyirah, Allah knows everything.. dan

bak kata iffah dan kak 'aishah, Allah sedang mentarbiyah kita. waktu susah ne la bru kita nak ingat kat Allah.

Allah tak pernah lepas pandang kita. Allah always be with us. Allah tahu kita mampu dengan ujian yang di

beri. smoga hidayahNya sentiasa mengiringi kita semua. amen...











2 ulasan:

Anonymous said...

semoga Allah meredhaimu teman.. ada hikmahnya 2..-iffahhanna

Srikandi Al-Farouk said...

huhu~
teringat pulak masa tu kawan..
kenangan yang x bisa dilupakan.Pengalaman yang x kan pernah bisa dibeli..
Aritu time pi sana,tingat balik masa kejadian..