BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

saya tak berharap anda follow saya, tapi saya harap anda dapat sesuatu melalui blog saya...

Pages

Wednesday, January 25, 2012

sayang??

kau tau ape maksud sayang?? ha! cube la teka.. macam2 orang mentafsirkan makna sayang mengikut kefahaman sendiri.. bagi saya, sayang tu ertinya kita nak bawa orang yang kita sayang tu masuk syurga bersama kita. terima kasih buat adik ku yang telah mengorbankan tudungnya untukku. nak dijadikan cerita, tudungku lebih pendek daripada dia. lalu dengan ragu+sayangnya padaku, maka dia menyuruh aku memakai tudungnya yang agak labuh buatnya, dan dia memakai tudung pendekku. masyallah,sayang sungguh dia padaku. sungguh2 dia menyuruh aku memakai tudung dia, dan aku berkeras dengan tudungku. dan setelah beberapa lama kami bertekak, akhirnya aku pun pakaila tudungnya.. dan dia, yang selama ne susah untuk bertudung pendek, akhirnya pakai jgak..sian dirimu,adikku..anyway,thanks naemah..


2 ulasan:

...NURUL JANNAH... said...

Alhamdulillah adik yg sgt baik :)

P/s: yah kena beli tudung labuh lain la cmtu ^^

sinarharapan said...

he2..insyallah...amek tdung ancah je gtu..